Cariera
ASISTENT MANAGER VÂNZĂRI DE TEHNICA AGRICOLĂ
ASISTENT MANAGER VÂNZĂRI DE TEHNICA AGRICOLĂ Recrutăm atît candidații cu experiență, cît și candidații cu potențial înalt care sunt la început de carieră, și asigurăm posibilități de creștere și dezvoltare.
Responsabilități:
• Asistarea managerului de vînzări pe întreg ciclu de lucru.
• Contactarea clienților existenți/potențiali și promovarea produselor/serviciilor, precum și stabilirea vizitelor...
ASISTENT MANAGER VÂNZĂRI DE TEHNICA AGRICOLĂ Recrutăm atît candidații cu experiență, cît și candidații cu potențial înalt care sunt la început de carieră, și asigurăm posibilități de creștere și dezvoltare.
Responsabilități:
• Asistarea managerului de vînzări pe întreg ciclu de lucru.
• Contactarea clienților existenți/potențiali și promovarea produselor/serviciilor, precum și stabilirea vizitelor.
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți.
• Introducerea/redactarea informațiilor obținute în bazele de date. Ducerea evidenței și actualizarea informațiilor în sistemele informaționale.
• Convorbiri telefonice cu clienții. Prelucrarea solicitărilor parvenite.
• Pregătirea ofertelor comerciale, pregătirea contractelor de cooperare și controlul asupra executării obligațiilor reciproce a părților contractuale..
• Participarea la elaborarea si implementarea acțiunilor de promovare a vânzărilor de tehnică agricolă.
Cerințe:
• Studii superioare tehnice, comerț sau economie.
• Abilități de negociere. • Atitudine si devotament față de companie.
• Abilități creative și dorința de a învăța domenii noi.
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
• Cunoașterea unei limbi străine (engleza, franceza, italiana) va constitui un avantaj.
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook).
• Permis de conducere categoria B.
• Orientare spre rezultat.
• Persoana ordonată, activă, punctuală, responsabilă, onestă, comunicabilă, rezistentă la stres, cu spirit de echipă.
• Disponibilitate la deplasări și întilniri frecvente cu clienții.
• Experiența intr-o poziție similară va constitui un avantaj.
Condiții:
• Grafic de lucru – flexibil.
• Deplasarea pe teritoriul republicii în dependență de zona responsabilă.
• Salariu competitiv. • Angajare oficială. Pachet social complet.
• Stagieri în Europa la furnizorii tehnicii agricole. • Premii și bonusuri în funcție de îndeplinirea sarcinilor.
• Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei.
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă. Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
INGINER ȘEF REPARAȚIE TEHNICA AGRICOLĂ
Responsabilități:
• Organizarea, supravegherea și coordonarea activității echipei din subordine.
• Asigurarea executării lucrărilor în conformitate cu prevederile documentațiilor tehnice, ale normativelor și standardelor în vigoare, la nivelul de calitate și termenii stabiliți în contract.
• Elaborarea planului de activităţi a subdiviziunii şi asigurarea realizării acestuia.
• Înaintarea soluțiilor pent...
Responsabilități:
• Organizarea, supravegherea și coordonarea activității echipei din subordine.
• Asigurarea executării lucrărilor în conformitate cu prevederile documentațiilor tehnice, ale normativelor și standardelor în vigoare, la nivelul de calitate și termenii stabiliți în contract.
• Elaborarea planului de activităţi a subdiviziunii şi asigurarea realizării acestuia.
• Înaintarea soluțiilor pentru rezolvarea neconformităților identificate.
• Verificarea și semnarea documentației relevante.
• Reparație și deservirea tehnicii agricole pe tot teritoriul Republicii Moldova.
• Plasarea în lucru și consultarea clienților companiei privind condițiile de exploatare a tehnicii noi.
• Analiza, examinarea și documentarea cazurilor de defectare a tehnicii agricole, înaintarea propunerilor privind necesitatea îmbunătățirii constructive a tehnicii vândute.
• Studierea gamei de tehnică și utilaje agricole de la diferiți producători.
• Participarea la seminare și expoziții de tehnică agricolă.
• Raportarea privind lucrul efectuat și rezultatele obținute. Cerințe:
• Studii superioare tehnice.
• Experiența intr-o poziție similară cel puțin 3 ani.
• Cunoașterea profundă a principiilor de lucru și constructive a gamei diverse de tehnică agricolă.
• Bun organizator și conducător de echipă.
• Devotament și atitudine față de companie.
• Abilități creative și dorința de a învăța domenii noi.
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
• Cunoașterea unei limbi străine (engleza, franceza, italiana) va constitui un avantaj.
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook).
• Permis de conducere categoria B (permis de conducere categoria H va constitui un avantaj).
• Orientare spre rezultat.
• Persoana ordonată, activă, punctuală, responsabilă, onestă, comunicabilă, rezistentă la stres, cu spirit de echipă.
• Disponibilitate la deplasări frecvente. Condiții:
• Grafic de lucru – flexibil.
• Deplasări permanente pe teritoriul Republicii Moldova.
• Salarii competitive.
• Angajare oficială. Pachet social complet.
• Stagieri în Europa la furnizorii tehnicii agricole.
• Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei.
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă. Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
INGINER-MECANIC REPARAȚIE TEHNICA AGRICOLĂ
Responsabilități:
• Reparație și deservirea tehnicii agricole pe tot teritoriul Republicii Moldova.
• Plasarea în lucru și consultarea clienților companiei privind condițiile de exploatare a tehnicii noi.
• Analiza, examinarea și documentarea cazurilor de defectare a tehnicii agricole, capacitatea de a înainta propuneri privind necesitatea îmbunătățirii constructive a tehnicii vândute.
• Studierea game...
Responsabilități:
• Reparație și deservirea tehnicii agricole pe tot teritoriul Republicii Moldova.
• Plasarea în lucru și consultarea clienților companiei privind condițiile de exploatare a tehnicii noi.
• Analiza, examinarea și documentarea cazurilor de defectare a tehnicii agricole, capacitatea de a înainta propuneri privind necesitatea îmbunătățirii constructive a tehnicii vândute.
• Studierea gamei de tehnică și utilaje agricole de la diferiți producători.
• Participarea la seminare și expoziții de tehnică agricolă.
• Ducerea evidenței deservirilor în perioada de garanție și post-garanție.
• Raportarea privind lucrul efectuat și rezultatele obținute. Cerințe:
• Studii superioare tehnice. • Experiența intr-o poziție similară cel puțin 3 ani.
• Cunoașterea profundă a principiilor de lucru și constructive a gamei diverse de tehnică agricolă.
• Devotament și atitudine față de companie.
• Abilități creative și dorința de a învăța domenii noi.
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
• Cunoașterea unei limbi străine (engleza, franceza, italiana) va constitui un avantaj.
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook).
• Permis de conducere categoria B (permis de conducere categoria H va constitui un avantaj).
• Orientare spre rezultat.
• Persoana ordonată, activă, punctuală, responsabilă, onestă, comunicabilă, rezistentă la stres, cu spirit de echipă.
• Disponibilitate la deplasări frecvente.
Condiții:
• Grafic de lucru – flexibil.
• Deplasări permanente pe teritoriul Republicii Moldova.
• Salarii competitive.
• Angajare oficială. Pachet social complet.
• Stagieri în Europa la furnizorii tehnicii agricole.
• Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei.
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă. Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
MANAGER VÂNZĂRI DE TEHNICA AGRICOLĂ
Recrutăm atît candidații cu experiență, cît și candidații cu potențial înalt care sunt la început de carieră, și asigurăm posibilități de creștere și dezvoltare.
Responsabilități:
• Vânzări active de tehnica agricolă pe teritoriul Republicii Moldova.
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți. Stabilirea contactelor și efectuarea întâlnirilor cu clienții.
• Identifi...
Recrutăm atît candidații cu experiență, cît și candidații cu potențial înalt care sunt la început de carieră, și asigurăm posibilități de creștere și dezvoltare.
Responsabilități:
• Vânzări active de tehnica agricolă pe teritoriul Republicii Moldova.
• Identificarea clienților noi și colaborarea cu clienții existenți. Stabilirea contactelor și efectuarea întâlnirilor cu clienții.
• Identificarea persoanelor responsabile, și informarea acestora despre produsele și serviciile companiei. Executarea tratativelor la nivelul serviciilor inginerești și conducătorilor de întreprinderi.
• Introducerea/redactarea informațiilor obținute în bazele de date. Ducerea evidenței și actualizarea informațiilor în sistemele informaționale.
• Consultarea clienților cu referire la caracteristicile tehnicii. Identificarea necesităților clienților cu selectarea ulterioară a produselor potrivite conform nevoilor și așteptărilor clienților.
• Convorbiri telefonice cu clienții. Prelucrarea solicitărilor și reclamațiilor parvenite.
• Planificarea și executarea planului de vînzări în conformitate cu potențialul din zona responsabilă.
• Pregătirea ofertelor comerciale, negocierea condițiilor, pregătirea contractelor de cooperare și controlul asupra executării obligațiilor reciproce a părților contractuale. Suport și consultarea post-vînzare al clienților.
• Respectarea normelor și standardelor de vînzare pe întîlniri și apeluri.
• Efectuarea inspecțiilor vizuale a tehnicii livrate clienților, și colectarea informațiilor cu privire la neconformități depistate.
• Analiza pieții și studierea gamei de tractoare si mașini agricole de la diferiți producători europeni.
• Participarea la elaborarea si implementarea acțiunilor de promovare a vânzărilor de tehnică agricolă. • Adoptarea măsurilor pentru creșterea vânzărilor.
• Lucrul cu clienții debitori.
• Raportarea privind lucrul efectuat și rezultatele obținute.
Cerințe:
• Studii superioare tehnice, comerț sau economie.
• Abilități de negociere și cunoașterea profundă a tehnicilor de vânzare.
• Atitudine și devotament față de companie.
• Abilități creative și dorința de a învăța domenii noi.
• Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă.
• Cunoașterea unei limbi străine (engleza, franceza, italiana) va constitui un avantaj.
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook).
• Permis de conducere categoria B.
• Orientare spre rezultat.
• Persoana ordonată, activă, punctuală, responsabilă, onestă, comunicabilă, rezistentă la stres, cu spirit de echipă.
• Disponibilitate la deplasări și întilniri frecvente cu clienții.
• Experiența intr-o poziție similară va constitui un avantaj.
Condiții:
• Grafic de lucru – flexibil.
• Deplasarea pe teritoriul republicii în dependență de zona responsabilă.
• Salarii medii europene (fix + bonusuri din vânzări).
• Angajare oficială. Pachet social complet.
• Stagieri în Europa la furnizorii tehnicii agricole.
• Posibilitatea de creștere profesională și dezvoltarea carierei.
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă. Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
Magazinier la depozit de piese pentru tehnica agricola
Cerințe:
• Studii superioare sau tehnice speciale
• Experiența intr-o poziție similara de cel puțin 3 ani
• Cunoașterea fluenta a limbilor romană si rusă
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook), 1C
• Permis de conducere categoria B
• Devotament si atitudine fata de companie
• Orientare spre rezultat
• Persoana ordonată, activă, punctuală, ones...
Cerințe:
• Studii superioare sau tehnice speciale
• Experiența intr-o poziție similara de cel puțin 3 ani
• Cunoașterea fluenta a limbilor romană si rusă
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook), 1C
• Permis de conducere categoria B
• Devotament si atitudine fata de companie
• Orientare spre rezultat
• Persoana ordonată, activă, punctuală, onestă, comunicabilă, cu spirit de echipă
Responsabilități:
• Recepționarea și eliberarea mărfii în/din magazin-depozit
• Depozitarea mărfii în depozitul magazinului
• Primirea, evidenta si eliberarea comenzilor la/de la depozit
• Facturarea mărfurilor eliberate
• Evidența mărfurilor la depozit, participarea la inventariere
• Îndeplinirea lucrărilor de încărcare – descărcare a mărfii
• Menținerea ordinei și curățeniei în încăperile depozitului
Condiții:
• Grafic de lucru 8.00 – 17.00, luni – vineri
• Salarii competitive
• Pachet social complet
• Posibilitatea de creștere profesionala si dezvoltarea carierei
• Lucru intr-o echipa tânără si prietenoasa
Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.
OFFICE MANAGER
Responsabilități:
• Asigurarea îndeplinirii activităților zilnice de secretariat.
• Preluarea și redirecționarea corespondenței de intrare și apelurilor telefonice.
• Asigurarea protocolului în cadrul vizitelor clienților și partenerilor.
• Executarea sarcinilor conducătorului.
Cerințe:
• Studii superioare.
• Atitudine și devotament față de comp...
Responsabilități:
• Asigurarea îndeplinirii activităților zilnice de secretariat.
• Preluarea și redirecționarea corespondenței de intrare și apelurilor telefonice.
• Asigurarea protocolului în cadrul vizitelor clienților și partenerilor.
• Executarea sarcinilor conducătorului.
Cerințe:
• Studii superioare.
• Atitudine și devotament față de companie.
• Cunoașterea fluentă a limbilor română, rusă și engleză.
• Cunoștințe de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Outlook).
• Orientare spre rezultat.
• Persoana ordonată, activă, punctuală, responsabilă, onestă, comunicabilă, rezistentă la stres, cu spirit de echipă.
• Experiența într-o poziție similară va constitui un avantaj.
Condiții:
• Grafic de lucru – 8.00 – 17.00, luni – vineri.
• Salariu competitiv.
• Angajare oficială. Pachet social complet.
• Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă. Candidații interesați sunt invitați să aplice prin transmiterea unui CV la adresa de email: office@agrisolutions.md. Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu.